استفاده بهینه از فضای آزمایشگاه

نکاتی برای کمک به شما در بفاضه حداکثر رساندن فضای آزمایشگاهی!

فضا یکی از گرانبهاترین منابع آزمایشگاه شماست و این بدان معناست که باید از آن به صورت استراتژیک استفاده کنید. هیچ کس نمی خواهد با ناراحتی یا خطرات مرتبط با یک آزمایشگاه درهم و برهم کنار بیاید، اما یافتن راه های خلاقانه برای سازماندهی یا طراحی فضای بیشتر در آزمایشگاه همیشه آسان نیست.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که می توانید برای به حداکثر رساندن فضای آزمایشگاهی خود دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که آزمایشگاه شما تا حد امکان کارآمد و ایمن طراحی شده است.

روی نظافت و نگهداری سرمایه گذاری کنید.

درست مانند خانه، به تعویق انداختن نظافت و نظافت منظم در آزمایشگاه می تواند شما را با نظافت قابل توجهی مواجه کند. به جای اینکه منتظر بمانید تا شلوغی و آشفتگی از کنترل خارج شود، عادت کنید که در حین حرکت تمیز کنید. وقتی از دستگاه آزمایشگاهی استفاده نمی شود، آن را تمیز کرده و کنار بگذارید. عادات تمیز کردن ممکن است برای شما و تکنسین هایتان دشوار باشد، اما در نهایت نتیجه خواهند داد.

آزمایشگاه خود را برای اشتراک گذاری بهینه کنید.

به ازای هر تکنسین به تجهیزات و لوازم جانبی آزمایشگاهی نیاز ندارید. در عوض، یک محیط آزمایشگاهی ایجاد کنید که برای اشتراک گذاری و همکاری بهینه شده است. شما می توانید این کار را با طراحی آزمایشگاه خود با یک طرح باز انجام دهید که به اشتراک گذاری تجهیزات و ایستگاه های کاری برای تکنسین ها آسان تر می شود.

یک برنامه کاری ثابت ایجاد کنید.

اگر تکنسین‌های مختلف قطعاتی از تجهیزات را برای فرآیندهای آزمایشگاهی به اشتراک می‌گذارند، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ای برای سازماندهی کردن امور و به حداقل رساندن سردرگمی و درگیری بین تکنسین‌های آزمایشگاه مفید است.

نیازهای تکنسین‌های خود را در نظر بگیرید و برنامه‌ای تهیه کنید که به شما امکان می‌دهد استفاده از تجهیزات مشترک خود را به حداکثر برسانید. اطمینان حاصل کنید که این برنامه زمانی را بین تکنسین های خود توزیع کرده و آن را به صورت عمومی در آزمایشگاه خود ارسال کنید تا افراد بتوانند هر زمان که نیاز داشتند به برنامه زمان بندی مراجعه کنند.

آزمایشگاه خود را به دستگاه های مناسب مجهز کنید.

اهمیت تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت را نمی توان به اندازه کافی مورد تاکید قرار داد. تجهیزات آزمایشگاهی که برای عملکرد و کارایی طراحی شده اند به شما کمک می کنند تا فضای آزمایشگاه خود را به حداکثر برسانید. شما می توانید روی تجهیزات آزمایشگاهی کوچک و کارامد سرمایه گذاری کنید که عملکردی استثنایی را با ردپای کوچک و کارآمد ارائه می دهد. مدل های جمع و جور و انباشته تجهیزات آزمایشگاهی می تواند فضای قابل توجهی را در آزمایشگاه شما آزاد کنند و به تکنسین های شما فضای بسیار بیشتری برای کار بدهند.

شما می توانید با مرور فروشگاه محصولات ما، در مورد تمام گزینه های تجهیزات آزمایشگاهی کوچک و کم حجم که ارائه می دهیم مطلع شوید. ما در شرکت بهسان مجموعه گسترده‌ای از تجهیزات آزمایشگاهی را ارائه می‌دهیم که برای ارائه بهترین عملکرد ممکن با ردپای کوچک برای به حداکثر رساندن فضا طراحی شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *