انواع دستکش

راهنمای کامل انواع دستکش

بهداشت و ایمنی شغلی گزارش می‌دهد که صدمات دست حدود 40 تا 60 درصد از صدمات ناشی از کار را تشکیل می‌دهند که هزینه درمان قابل توجهی دارد، بنابراین واضح است که محافظت از دست چیزی نیست که شرکت‌ها بتوانند از آن چشم پوشی کنند. در بسیاری از موارد، حفاظت از دست به معنای دستکش ایمنی است. این پوشش اولین خط دفاعی بین دستان شما و اقلام یا مواد خطرناکی است که ممکن است در طول روز کاری با آنها روبرو شوید.

با این حال، همه دستکش‌های محافظ یکسان ساخته نمی‌شوند و دانستن اینکه چگونه دستکش‌های مناسب را برای کار مناسب انتخاب کنید، اولین و احتمالاً مهم‌ترین قدمی است که می‌توانید برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی دست بردارید. در این راهنما با انواع تجهیزات محافظ شخصی برای دست آشنا خواهید شد. در نتیجه، شما و تیم شما از کارکنان مراقبت های بهداشتی می توانید از حداکثر ایمنی در حین کار اطمینان حاصل کنید.

انواع دستکش های بهداشتی

دستکش های رایج برای مصارف ایمنی و بهداشتی

دستکش لاتکس

وظیفه اصلی دستکش های لاتکس محافظت از دست ها در برابر پاتوژن های خونی، مخاطرات زیستی و مواد شیمیایی است. آنها بسیار لمسی و به دست چسبیده هستند، بنابراین برخی از متخصصان در مشاغل با دقت بالا، مانند جراحان، به لاتکس سوگند یاد می کنند. این دستکش‌ها از شیره درخت لاستیکی (کائوچو) تولید می‌شوند و برای دهه‌ها جزء اصلی در زمینه پزشکی و سایر صنایع بوده‌اند.

بهترین موارد استفاده از دستکش های لاتکس

هنگامی که شما نیاز به کار با مواد بیولوژیکی یا محلول های مبتنی بر آب دارید، دستکش های لاتکس یک انتخاب عالی هستند. این به این دلیل است که دستکش های لاتکس هم محکم و هم راحت هستند. در نتیجه، آنها در بسیاری از مشاغل مانند دندانپزشکی، مراقبت از کودکان و سالمندان، خدمات غذایی، زیبایی و حتی در برخی موقعیت‌های خودرو و تولید استفاده می‌شوند.

محدودیت های دستکش لاتکس

توجه به این نکته ضروری است که دستکش های لاتکس محافظت کافی را در برابر اجسام تیز ارائه نمی دهند، بنابراین از سوراخ شدن و محافظت از زخم ها جلوگیری نمی کنند. آنها همچنین بهترین انتخاب برای کار با حلال های آلی نیستند. هنگامی که یک دستکش لاتکس سوراخ یا پارگی کوچکی را تحمل می کند، ممکن است از توجه کاربر دور بماند، بنابراین باید در اطراف اجسام تیز دقت بیشتری کرد. همچنین، برخی از افراد حساسیت شدید به لاتکس دارند و باید جایگزینی مانند نیتریل برای آنها ارائه شود.

دستکش نیتریل

بر خلاف لاتکس که از لاستیک طبیعی ساخته می شود، نیتریل (لاستیک نیتریل بوتادین) از لاستیک مصنوعی تولید می شود. از لاتکس قوی تر و مقاوم تر در برابر سوراخ شدن است و اغلب مقرون به صرفه تر است. علاوه بر این، استفاده از نیتریل خطر واکنش آلرژیک را کاهش می دهد.

بهترین موارد استفاده از دستکش های نیتریل

از آنجایی که دستکش‌های نیتریل در برابر خطرات زیستی، گریس، روغن‌ها و مواد شیمیایی محافظت می‌کنند، بسیاری از متخصصان در محیط‌های علمی و بهداشتی از آن‌ها استفاده می‌کنند. علاوه بر این، آنها در بین هنرمندان تاتو و مکانیک خودرو محبوب هستند. در مجموع، دستکش های نیتریل بهترین گزینه پوشش و محافظت برای یک دستکش یکبار مصرف همه منظوره هستند.

محدودیت های دستکش نیتریل

برخی از افراد احساس لامسه تولید شده توسط دستکش های نیتریل را دوست ندارند و احساس می کنند مهارت و آزادی حرکت آنها بر خلاف دستکش های لاتکس مختل شده است. در حالی که این اولویت در هنگام کار با ابزارهای ظریف یا قطعات کوچک مورد توجه قرار می گیرد، تولید این محصول به طور فزاینده ای پیشرفت کرده و بسیاری از کاربران امروزه به سختی می توانند تفاوت بین نیتریل و لاتکس را تشخیص دهند.

دستکش وینیل

این دستکش ها از پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده اند که برای انعطاف پذیری، یک عامل پلاستیک کننده اضافه شده است. مزیت اصلی دستکش‌های وینیل قیمت پایین آن‌ها است که آن‌ها را به گزینه‌ای محبوب برای موقعیت‌هایی تبدیل می‌کند که دستکش‌ها مرتباً تعویض می‌شوند و دور انداخته می‌شوند.

بهترین موارد استفاده از دستکش های وینیل

برای موقعیت‌هایی که شامل مواد شیمیایی خطرناک یا عوامل بیماری‌زا نمی‌شوند، مانند خدمات غذا، نظافت منزل و برخی روش‌های پزشکی، دستکش‌های وینیل گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه هستند. این دستکش ها برای کسانی که می خواهند از تماس با مواد آلرژی زا اجتناب کنند نیز انتخاب خوبی است. اگر به یک دستکش ساده و سبک نیاز دارید، وینیل بهترین انتخاب برای بسیاری از حرفه ای ها است.

محدودیت های دستکش وینیل

در حالی که دستکش‌های وینیل نرم‌تر هستند و بافتی دارند و احساس می‌کنند که برخی افراد ترجیح می‌دهند، دوام کمتری نسبت به دستکش‌های نیتریل دارند. بنابراین هنگام کار با مواد عفونی نباید از دستکش وینیل استفاده کرد. آنها همچنین قابلیت تنفس کمتری نسبت به نیتریل و لاتکس دارند و می توانند پس از استفاده طولانی مدت باعث تعریق دست های پوشنده شوند.

انواع دیگر دستکش های پزشکی و ایمنی

به غیر از لاتکس، نیتریل و وینیل، شما گزینه های دستکش زیادی برای کارهایی که باید انجام دهید، دارید. این اغلب کمک می کند که انواع گزینه های دستکش به راحتی در دسترس باشند. به این ترتیب، می توانید اطمینان حاصل کنید که شما و کارمندانتان پوشش و دستکش مناسب برای کار در دست دارید. در اینجا چندین دستکش دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

دستکش پلی اتیلن

پلی اتیلن یک پلیمر و یکی از رایج ترین پلاستیک هایی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. تولیدکنندگان از آن برای ساخت کیسه های پلاستیکی، بطری ها، فیلم ها و تعدادی دیگر از محصولات از جمله دستکش های پلاستیکی شفاف استفاده می کنند. این دستکش ها با قیمت پایین ارزش خوبی دارند، بنابراین اغلب بهترین انواع دستکش های یکبار مصرف هستند.

این نوع PPE برای تعویض سریع و آسان دستکش گشاد است و به حفظ یک محیط بهداشتی در شرایط کم خطر مانند سرویس و آماده سازی غذا کمک می کند. آنها برای دور نگه داشتن میکروب‌ها از افراد و غذا عمل می‌کنند، اما لایه‌ای محافظتی در برابر موادی مانند روغن‌های غذایی ارائه نمی‌کنند.

دستکش نئوپرن

دستکش نئوپرن

نئوپرن که گاهی لاستیک نئوپرن نیز نامیده می شود، اولین لاستیک مصنوعی بود. این یک پلیمر است که برای ساخت لباس‌های مرطوب، شلنگ‌ها، واشرها، آب‌زدایی و بسیاری از محصولات دیگر استفاده می‌شود. این دستکش‌ها سخت، همه‌کاره و اغلب در برابر مایعات غیرقابل نفوذ هستند، بنابراین برای موقعیت‌هایی که پوست و دست‌ها باید در تماس طولانی مدت با موادی مانند الکل، پراکسید، سوخت، مایع هیدرولیک، اسیدها، بازها، هیدروکربن‌ها و اسیدهای آلی باشند، انتخابی عالی هستند.

دستکش لاستیکی بوتیل

لاستیک بوتیل یک لاستیک مصنوعی است. ویژگی‌های آن استحکام، انعطاف‌پذیری و ماندگاری طولانی است، اما منحصربه‌فردترین جنبه بوتیل این است که یکی از معدود مواد – و تنها الاستومر شناخته شده – غیرقابل نفوذ در برابر گازها است. لاستیک بوتیل در برابر اسیدها و قلیایی ها، ازن، سیال هیدرولیک و کتون ها مقاوم است. در دماهای شدید از -50 تا 250 درجه فارنهایت کارایی خود را حفظ می کند. این دستکش ها حتی می توانند در برابر سوخت موشک و اسیدهای بسیار خورنده مانند نیتریک، سولفوریک و هیدروفلوریک مقاومت کنند.

هنگام کار در اطراف هر یک از مواد شیمیایی خطرناک ذکر شده در بالا از دستکش لاستیکی بوتیل استفاده می شود. آنها مستحکم، قوی هستند و در مقابل ضخیم بودن، حجیم بودن، حساسیت محدود به لمس و نامناسب بودن برای کارهای دقیق، محافظت عالی در برابر مواد خطرناک ارائه می دهند.

پلی وینیل الکل (PVA)

دستکش پلی وینیل کلراید (PVC) یا پلی وینیل الکل (PVA)

اگرچه این دستکش ها نام های مشابهی دارند، اما ترکیبات، کاربردها و قیمت های بسیار متفاوتی دارند.

پلی وینیل کلراید (PVC) یک ماده ارزان قیمت است که اغلب در موقعیت های علمی یا پزشکی استفاده می شود که مستلزم قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خطرناک یا عوامل بیماری زا نیست، اگرچه دستکش های PVC می توانند در برابر الکل ها، نمک ها و محلول های آب مقاومت کنند. بسیاری از دستکش های وینیل یکبار مصرف ارزان قیمت از PVC ساخته شده اند.

از طرف دیگر، دستکش های پلی وینیل الکل (PVA) تخصصی هستند، بنابراین هزینه بیشتری دارند. آنها در برابر حلال های قوی و مواد شیمیایی که باعث فرسایش PVC، لاستیک طبیعی یا دستکش های نئوپرن می شوند، بسیار مقاوم و تقریبا بی اثر هستند. PVA در برابر بریدگی و سوراخ شدن مقاوم است، اما در برابر آب و الکل سبک بسیار حساس است. دستکش‌های PVA در موقعیت‌های علمی، صنعتی یا آزمایشگاهی استفاده می‌شوند که نیاز به کار با حلال‌های قوی دارد.

دستکش الاستومر ترموپلاستیک (TPE)

الاستومر ترموپلاستیک پلیمری است که هنگام گرم شدن می تواند شکل بگیرد و تقریباً انعطاف پذیری و احساسی مشابه لاستیک طبیعی دارد. این پلیمرها رزین های ویژه محسوب می شوند و در مقادیر کمتر و قیمت بالاتر تولید می شوند. دستکش‌های TPE به روش‌های مشابهی مانند دستکش‌های وینیل، پی وی سی و پلی اتیلن استفاده می‌شوند – خدمات و آماده‌سازی مواد غذایی، تمیز کردن سبک و سایر کارهای کم خطر.

مزیت دستکش های TPE این است که برای محیط زیست بهتر هستند، زیرا پلیمرها را می توان بازیافت و تغییر شکل داد. به طور کلی، آنها انعطاف پذیر هستند و می توانند جایگزین دستکش های یکبار مصرف در تعدادی از شرایط برای شرکت های مرتبط با پایداری شوند.

دستکش پارچه ای

دستکش پارچه ای

دستکش های ساخته شده از پارچه‌هایی مانند پشم و پنبه از دست‌ها در برابر سطوح ناهموار و ساییدگی‌های جزئی محافظت می‌کند و می‌تواند از تغییرات دمایی جزئی مانند تغییرات دما در انبارهای یخچال محافظت کند. با این حال، دستکش‌های پارچه‌ای نمی‌توانند از بریدگی یا سوراخ شدن زخم‌ها جلوگیری کنند و بیشتر آنها برای دور نگه داشتن مواد شیمیایی یا مایعات دیگر از دست‌ها کار چندانی انجام نمی‌دهند.

اغلب از دستکش‌های نخی هنگام استفاده از موادی استفاده می‌شود که ممکن است در اثر روغن‌های روی پوست انسان آسیب ببینند. آنها همچنین گاهی اوقات آستر نامیده می شوند و در زیر دستکش های دیگر پوشیده می شوند. دستکش های پارچه ای پوشش داده شده با استفاده از پوششی در قسمت بیرونی دستکش برای افزایش ضخامت، استحکام و مقاومت شیمیایی، لایه دیگری از محافظت را اضافه می کنند. پوشش ها می توانند اثرات قلیایی بودن موادی مانند آجر را کاهش دهند، بنابراین این دستکش ها اغلب در ساخت و ساز استفاده می شوند.

دستکش چرمی

یک جفت دستکش چرمی با کیفیت با مراقبت مناسب می تواند سال ها دوام بیاورد. چرم بسته به ضخامتش می تواند در برابر بریدگی، ساییدگی و سوراخ شدن بسیار مقاوم باشد. راحت است، با شکل دست مطابقت دارد و اجازه حرکت را می دهد. همچنین محافظت در برابر عناصر و حتی درجه کمی از مقاومت شیمیایی را ارائه می دهد.

با این حال، بدون توجه مناسب، چرم می تواند خشک و ترک بخورد، در این زمان از خواص محافظتی آن کاسته می شود. دستکش های چرمی نیز مستعد آسیب حرارتی هستند، بنابراین اگر برای جلوگیری از سوختگی در نظر گرفته شده اند، بهتر است از یک آستر استفاده کنید، که اغلب توسط جوشکاران استفاده می شود.

دستکش نورفول

دستکش‌های نورفول در برابر تماس طولانی با خطرناک‌ترین مواد شیمیایی مؤثر هستند. آنها نقره ای رنگ هستند، شبیه فویل آلومینیومی هستند و از حداکثر پنج لایه پارچه فشرده ساخته شده اند. این دستکش‌ها با پلیمرهای پرانرژی و کم‌انرژی لمینیت شده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا چندین ساعت در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مقاومت کنند.

دستکش های Norfoil را می توان به عنوان یک آستر برای یک لایه محافظتی بیشتر پوشید. نقطه ضعف اصلی آنها درجه ای است که می توانند از حرکت و مهارت جلوگیری کنند.

دستکش ویتون

دستکش ویتون

ویتون (Viton) نام تجاری یک الاستومر فلوروپلیمر و ترکیب لاستیک مصنوعی است که توسط DuPont ایجاد شده است. این لاستیک مقاوم ترین لاستیک موجود در بازار امروز است و می تواند در برابر موارد زیر محافظت کند:

  • بی فنیل های پلی کلره (PCB)
  • بنزن
  • حلال های کلردار
  • آنیلین
  • هیدروکربن های آروماتیک و آلیفاتیک

دستکش آلومینیومی

دستکش های آلومینیومی برای کار در گرمای شدید معمول در ریخته گری ها، آزمایشگاه ها، کوره ها و سایر موقعیت های صنعتی طراحی شده اند. با انعکاس گرمای محیط و تشعشع، می توانند از دستان شما در برابر دمای 2000 درجه فارنهایت محافظت کنند.

دستکش های مقاوم در برابر برش

دستکش های مقاوم در برابر برش

مانند جراحات ناشی از تماس با مواد شیمیایی خطرناک، حوادثی مانند بریدگی، ساییدگی و سوراخ شدن را می توان با تجهیزات مناسب پیشگیری کرد. دستکش های مقاوم در برابر برش بر اساس استحکام، سختی، روانکاری و عملکرد غلتشی رتبه بندی می شوند. دستکش هایی که هر چهار این معیار را برآورده می کنند، بالاتر از دستکش هایی که فقط یک یا دو را دارند، رتبه بندی می شوند.

با این حال، دستکش های با رتبه پایین همیشه به معنای کیفیت پایین تر نیستند و ممکن است در بسیاری از موقعیت ها کاملاً مناسب باشند. تولیدکنندگان هنگام تعیین درجه مقاومت در برابر برش دستکش، دستورالعمل‌هایی را که توسط موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI) وضع شده است، دنبال می‌کنند. بسیاری از امتیازات بر اساس مواد استفاده شده در ساخت دستکش است، مانند:

  • کولار: کولار یک الیاف مصنوعی است و علاوه بر اینکه در هر واحد وزن پنج برابر قوی تر از فولاد است، مقاومت برش بالایی نیز دارد. کولار همچنین نسبتاً سبک، راحت و انعطاف پذیر است. خواص مقاوم در برابر حرارت و شعله آن را به گزینه ای عالی برای حفاظت از رستوران و آشپزخانه و طیف وسیعی از کاربردهای دیگر تبدیل کرده است. Kevlar دارای رتبه ANSI A2 است.
  • اسپکترا: اسپکترا یکی دیگر از الیاف مصنوعی ساخته شده از پلی اتیلن است. این ویژگی منحصر به فرد ارائه مقاومت برش حتی زمانی که مرطوب است. Spectra تا 40 درصد قوی تر از الیاف آرامید مانند کولار و 15 برابر قوی تر از فولاد در واحد وزن است. بسیار سبک وزن، انعطاف پذیر و راحت است و همچنین مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) و شیمیایی را ارائه می دهد. دستکش های فیبر طیف بین A4 و A5 رتبه بندی می شوند.
  • Dyneema: یکی دیگر از مواد مصنوعی، Dyneema از پلی اتیلن ریسیده شده و بسیار بادوام است – 15 برابر قوی تر از فولاد و 40٪ قوی تر از آرامیدها، مانند Spectra. مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و محافظت عالی در برابر گرما و سرما را ارائه می دهد. Dyneema توسط ANSI دارای رتبه A5 است.
  • مش فلزی: توری فلزی که با حلقه‌ها یا پیوندهای فلزی به هم پیوسته ایجاد می‌شود، یکی از بالاترین سطوح مقاومت در برابر برش را ارائه می‌کند و در صنایعی که باید ابزارهای تیز و سنگین را به طور مکرر کار کرد، استفاده می‌شود. آنها به طور کلی از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده اند و بنابراین به راحتی با آب و صابون تمیز می شوند. دستکش های توری فلزی به طور شگفت انگیزی سبک هستند و دامنه حرکتی خوبی نیز ارائه می دهند.

دستکش های بهداشتی

ملاحظاتی برای انتخاب بهترین انواع دستکش

همانطور که می بینید، دستکش های موجود برای محافظت از کارمندان از پلاستیک نازک که مانع از تماس با مواد غذایی می شود تا دستکش های تخصصی برای مقاومت در برابر مواد شیمیایی بسیار خطرناک را شامل می شود. بسته به صنعت و وظایف روزانه کارکنانتان، احتمالاً از قبل می‌دانید که چه نوع دستکش‌هایی بهتر کار می‌کنند. با این حال، ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام دستکش برای نیازهای شما مناسب است، چند نکته دیگر را در نظر بگیرید.

  • الزامات صنعت: اگر در زمینه های پزشکی یا دندانپزشکی فعالیت می کنید، طبق قانون باید از دستکش هایی استفاده کنید که شرایط خاصی را برآورده کند. برای مثال، دستکش‌های پزشکی توسط سازمان داروی فدرال (FDA) تنظیم می‌شوند و دستگاه‌های پزشکی کلاس I در نظر گرفته می‌شوند. اگرچه آنها می توانند ظاهر و احساس بسیار شبیه به هم داشته باشند، بین دستکش های عمومی برای خدمات غذایی و دستکش هایی که برای اقدامات مراقبت های بهداشتی استفاده می شود تفاوت وجود دارد. برای خدمات غذایی، کدهای بهداشتی می توانند زمان استفاده از دستکش و برخی از ویژگی های آن را تعیین کنند.
  • طول: از نوک انگشت تا دهانه دستکش، دستکش ها می توانند به مچ دست ختم شوند یا از آرنج خارج شوند. دستکش‌های بلندتر در شرایطی که کارگران باید دست‌ها و بازوهای خود را زیر آب بگذارند یا زمانی که نمی‌توانند در معرض خطر قرار گرفتن پوست بازو باشند، ضروری است.
  • ازدیاد طول: کشیدگی به این اشاره دارد که یک دستکش تا چه اندازه می تواند قبل از پارگی کشیده شود. دستکش های طبی باید حداقل 300 درصد کشش داشته باشند.
  • ضخامت: واضح است که هرچه دستکش ضخیم تر باشد، محافظت بیشتری ارائه می دهد، بنابراین اقدامات خطرناک تر به دستکش های ضخیم تر نیاز دارند. گفته می شود، باید توجه داشته باشید که ضخامت گاهی اوقات می تواند انعطاف پذیری و حرکت را مختل کند. اگر مهارت برای برنامه های شما ضروری است، ممکن است بخواهید از دستکش های ضخیم تر خودداری کنید.
  • تناسب: تناسب مناسب برای به دست آوردن حداکثر محافظت از دستکش ضروری است. اگر دستکش ها خیلی کوچک یا بزرگ باشند، می توانند کار را ناراحت کننده و دشوار کنند.
  • مدت زمان ماندگاری: خواص محافظتی برخی از دستکش ها با گذشت زمان شروع به از بین رفتن می کند، که زمانی که شما یا کارمندانتان برای جلوگیری از آسیب به آنها وابسته باشید، می تواند یک مشکل بزرگ باشد. بسیار مهم است که دستکش هایی را انتخاب کنید که ماندگاری داشته باشند تا در عین اینکه بیشترین کارایی را داشته باشند، از آنها استفاده کنید. در عین حال، مهم است که دستکش ها را در مکانی خنک و تاریک نگهداری کنید تا به حداکثر عمر مفید خود برسند.
  • مقاومت شیمیایی: دو نوع قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی وجود دارد که ممکن است در حین کار با آنها مواجه شوید. تماس اتفاقی زمانی رخ می دهد که ماده ای به دستکش پاشیده شود. هنگام کار با مواد شیمیایی ملایم در شرایطی که تماس اتفاقی ممکن است، دستکش یکبار مصرف با مقداری مقاومت شیمیایی اغلب کافی است. با این حال، اگر کارکنان در تماس طولانی با مواد شیمیایی باشند، به دستکش‌های قابل استفاده مجدد نیاز خواهند داشت که به طور خاص برای انواع مواد شیمیایی طراحی شده است.
  • مقاومت در برابر سوراخ و برش: درجه بندی ASNI که برای دستکش های مقاوم در برابر برش انتخاب می کنید کاملاً به نحوه استفاده از دستکش بستگی دارد. واضح است که اگر به دستکش‌هایی با مقاومت برش برتر نیاز دارید، باید دستکش‌های ساخته شده از موادی مانند Spectra را در اولویت قرار دهید تا کارکنان شما بتوانند در حین کار محافظت شوند.
  • قیمت: در حالی که ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است، هر کسب و کاری نتیجه نهایی دارد. خوشبختانه، یافتن دستکش هایی کاملاً ممکن است که تمام نیازهای شما را برآورده کند و همچنان در بودجه تجهیزات شما باشد.
  • راحتی و ترجیح: رعایت و محافظت بسیار مهم است، اما دستکش باید راحت باشد و مانع کار نشود. علاوه بر این، کارکنان به احتمال زیاد از الزامات ایمنی پیروی می کنند زمانی که تجهیزات آنها برای آنها مناسب باشد. در نتیجه، ممکن است بخواهید چندین نوع دستکش تهیه کنید – بسته به شیوه های صنعت خود – تا اطمینان حاصل کنید که کارکنان از تجهیزات حفاظتی مورد نیاز برای وظایف روزانه خود برخوردار هستند.

دستکش های یکبار مصرف را از بهسان خریداری کنید

ما در شرکت بهسان طیف گسترده ای از دستکش های یکبار مصرف را برای رفع نیازهای شما ارائه می دهیم. توصیه می کنیم اگر از بهترین دستکش برای شرایط خود مطمئن نیستید با ما تماس بگیرید، زیرا ما خوشحال خواهیم شد که به شما در انتخاب گزینه عالی کمک کنیم. ما چندین دهه تجربه در توزیع تجهیزات حفاظتی داریم و مطمئن هستیم که می توانیم بهترین محصولات و بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

ما با تولید کنندگان قابل اعتماد در سراسر جهان همکاری می کنیم تا دستکش هایی با بالاترین کیفیت، ماهرانه انتخاب شده و دارای گواهی را برای شما به ارمغان بیاوریم.