سینک استیل آزمایشگاهی از جنس استنلس استیل 304 ، ضد اسید و ضد زنگ ، همراه با کف شوی استیل و در ابعاد 30*15*20 و 53*33*20 و 65*55*20 می باشد. سینک استیل آزمایشگاهی (فولاد ضد زنگ) انتخاب خوبی برای آزمایشگاهی است که در آن از اسیدها یا سایر مواد خورنده استفاده نمی شود و یک انتخاب محبوب برای آزمایشگاه های مرطوب است.

توضیحات

سینک استیل آزمایشگاهی چیست؟

سینک استیل آزمایشگاهی یا فولاد ضد زنگ برای کاربرد در آزمایشگاه های پزشکی، علمی، صنعتی و تجاری ایده آل است. برای بسیاری از مؤسسات تحقیقاتی دوام و مقاومت در برابر خوردگی مزایای مهمی است، در حالی که در برخی زمینه های علمی خواص غیر مغناطیسی آن از اهمیت اولیه برخوردار است.

تفاوت اصلی بین سینک آزمایشگاهی و سینک معمولی این است که سینک آزمایشگاهی دارای ویژگی های خاصی است که تمیز کردن و ضد عفونی کردن تجهیزات را آسان تر می کند.

اهمیت سینک استیل آزمایشگاهی چیست؟

سینک های آزمایشگاهی نقش مهمی در آزمایشگاه ها دارند و مکانی امن و مناسب برای شستن دست ها، شستشوی تجهیزات و دفع مواد خطرناک فراهم می کنند. آنها جزء ضروری زیرساخت ایمنی هر آزمایشگاه هستند که به جلوگیری از حوادث و محافظت از سلامت کارکنان آزمایشگاه کمک می کنند.

ویژگی های سینک استیل آزمایشگاهی

فولاد ضد زنگ به دلیل خواص مقاوم در برابر خوردگی و اکسیداسیون یک ماده محبوب برای سینک آزمایشگاهی است. استیل ترکیبی از آهن و حداقل 10.5 درصد کروم هستند.

سینک استیل انتخاب خوبی برای آزمایشگاهی است که در آن از اسیدها یا سایر مواد خورنده استفاده نمی شود و یک انتخاب محبوب برای آزمایشگاه های مرطوب است. فولاد ضد زنگ غیر متخلخل و بهداشتی است، در برابر حرارت و آتش مقاوم است و تمیز کردن و نگهداری آن آسان است.

با توجه به وزن سبک آن قوی است و در برابر بسیاری از انواع خوردگی مقاوم است. همچنین برش، جوشکاری و انطباق با فضای موجود آسان است. سینک استیل ماندگاری طولانی دارد و ویژگی‌های خود را حتی در محیط‌ های بسیار مرطوب یا گرم حفظ می‌کند که باعث می‌شود در بسیاری از محیط‌ های آزمایشگاهی ارزش پولی درازمدت خوبی داشته باشد.

مشخصات فنی سینک استیل

  • سینک استیل از دسته سینک های آزمایشگاهی از جنس استنلس استیل 304 ضد اسید و ضد زنگ
  • همراه با کف شوی استیل
  • موجود در ابعاد 30*15*20 و 53*33*20 و 65*55*20

نحوه استفاده از سینک استیل

سینک استیل آزمایشگاهی براحتی مانند سینک آشپرخانه و سرویس بهداشتی نصب می شود. پس از هر بار استفاده از محلول های اسیدی برای جلوگیری از لکه دار شدن سینک ، آن را با آب شست و شو دهید.

نقد و بررسی‌ها

  1. خلج

    سلام. ضخامت سینک استیل چقدره؟

    • it team

      سلام هشت دهم

  2. گرشاسبی

    سلام ممنون از محصول خوبتون ولی چرا همراه سینک هاتون سیفون نمی زارید ؟

    • it team

      سلام
      خواهش میکنم، تشکر از خرید شما.
      سینک ها بدون سیفون به فروش میرسه میتونید از سیفون های معمولی در بازار استفاده کنید فرقی نمیکنه.

  3. آزمایشگاه کیوان

    درود
    آیا سینک هاتون ضد باز هم هستند؟

    • it team

      سلام ضد محلول‌های اسیدی هستند

  4. جمال پور

    با ابعاد سفارشی هم سینک تولید میکنید؟

    • it team

      سلام
      خیر متاسفانه چون سینک های ما دقیقا طبق ابعاد استاندارد ساخته میشن و برای دریافت اطلاعات و مشخصات میتونید با شماره های شرکت تماس بگیرید

  5. سجادی

    ساام سینک پلی پروپیلن هم دارین؟

    • it team

      سلام بله داریم
      برای دریافت عکس و مشخصات لطفا داخل واتساپ یا پیام رسان های داخلی پیام بزارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *