دستگاه رولر میکسر هماتولوژی 5 رول دارای حرکت چرخشی بوده و با جابه جا شدن رولها محلول درون لوله ها مخلوط و همگن می گردد. بدنه دستگاه رولر میکسر هماتولوژی 5 رول از جنس فولاد و با پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد. دستگاه دارای 5 رول از جنس PVC است. قابلیت استفاده از انواع لوله ها از 12 تا 50 سی سی ، لوله فالکون 15 و 50 و لوله های سدیمان می باشد.

توضیحات

رولر میکسر آزمایشگاهی چیست؟

رولر میکسر آزمایشگاهی یا میکسر غلتکی که به آن غلتک لوله ، غلتک بطری ، میکسر بطری و میکسر غلتکی لوله نیز گفته می شود، نوعی تجهیزات آزمایشگاهی است که عمدتاً در بیوشیمی و پزشکی استفاده می شود که حرکات تاب و غلتشی ملایم را فراهم می کند و برای مخلوط کردن لوله ها یا بطری ها با مایعات مختلف مانند سوسپانسیون های مایع-جامد، مواد چسبناک و نمونه های خون ایده آل است.

رولر میکسر برای قرار دادن انواع لوله های آزمایشگاهی و هم زدن یا به اصطلاح میکس کردن در آزمایشگاه ها برای انجام بیشتر آزمایش ها بسیار مهم است. این دستگاه با حداکثر بهره برای انواع کاربرد ها، جنس مواد و حجم آن ها عملیات میکس کردن را انجام می دهد.

رولر میکسر هماتولوژی چیست؟

رولر میکسر هماتولوژی یا میکسر هماتولوژی آزمایشگاهی (Hematology Roller Mixer) دستگاهی کاربردی در آزمایشگاه‌های هماتولوژی است که سبب همگن و یکنواخت شدن محتویات لوله‌های مختلف به‌ویژه لوله‌های حاوی خون و مواد ضد انعقاد خون می‌شود و این‌گونه از رسوب گلبول‌ها و لخته شدن خون جلوگیری می‌شود. این دستگاه آزمایشگاهی برای تحقیقات پزشکی و بالینی در زمینه هماتولوژی بسیار کاربرد دارد. از آنجایی که خون یک ماده حساس است و نگهداری آن نیاز به دقت دارد، استفاده از رولر میکسر هماتولوژی برای حفظ کیفیت نمونه های خون بسیار مهم است.

رولر میکسر هماتولوژی کاربرد بسیار گسترده ای در آزمایشگاه های شیمی و کلینیکال دارد. رولر میکسر که با نام های میکسر غلتکی یا میکسر هماتولوژی نیز شناخته می شود، از چند غلتک از طول به صفحه افقی متصل است. فاصله بین غلتک ها به اندازه ای است که لوله های آزمایش و فالکون ها به راحتی بین آن ها قرار می گیرند.

مشخصات فنی رولر میکسر هماتولوژی 5 رول

  • دارای حرکت چرخشی بوده و با جابه جا شدن رولها محلول درون لوله ها مخلوط و همگن می گردد.
  • بدنه دستگاه رولر میکسر هماتولوژی 5 رول از جنس فولاد و با پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد.
  • دستگاه دارای 5 رول از جنس PVC است.
  • قابلیت استفاده از انواع لوله ها از 12 تا 50 سی سی ، لوله فالکون 15 و 50 و لوله های سدیمان می باشد.

مشخصات فنی رولر میکسر 5 رول

نحوه استفاده رولر میکسر هماتولوژی 5 رول

ابتدا دستگاه میکسر هماتولوژی 5 رول را روی سطح صاف قرار داده و کابل دستگاه را به برق وصل نموده و و سپس لوله ها را روی رول ها قرار داده و بعد کلید ON را فشار می دهیم تا دستگاه روشن شود و بعد رول ها در این حالت شروع به چرخش می کنند.

نقد و بررسی‌ها

  1. سعید فلاحت

    سلام وقت بخیر
    ابعاد دستگاه چقدر است؟

    • it team

      سلام
      طول 37/5
      عرض 21

  2. احمدنیا

    چه لوله هایی میشه گذاشت؟

    • it team

      لوله های ۱۵ سی سی ، ۵۰ سی سی ، لوله های سدیمان ، لوله آزمایش و ….

  3. بهروز قاسمی

    ممنون از کیفیت خوبتون

    • it team

      ممنون از همراهی شما

  4. آزمایشگاهی کیان

    سلام وقت بخیر
    این دستگاه رو موجود دارید؟

    • it team

      نه متاسفانه فعلا موجود نداریم

  5. سماعی زاده

    دور دستگاه چطوری تنظیم میشه؟

    • it team

      تنظیم دور ندارن
      دور ثابت هستن

  6. پزشکی اریا لب

    گارانتی داره دستگاه؟

    • it team

      یکسال گارانتی و پنج سال خدمات

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *